esmaspäev, 19. november 2018

Esimene nädal Soomes 12.11 - 18.11 Venno Sellak

Tere, olen Venno ja olen ainuke maaler, kes Soome sattus.

Esimene nädal möödus kiiresti ja huvitavalt. Esmalt tutvusime koolimajade ja majutuskohaga. Koolimaja, kus maalritöökojad asuvad, on muljetavaldav. Esimesel päeval käisin koos õpetajatega mitu korda fuajeest töökotta kuid esimesel hommikul, kui sinna üksi minema pidin, suutsin ikkagi ära eksida. Koolis pean olema kell 9, kuid kuna see asub võrdlemisi kaugel ja pean sinna saamiseks kahe bussiga sõitma, siis ärkan keskmiselt 6:30, mis alguses kindlasti harjumist nõudis. Koolipäevad on Tartu KHK omadega lühikesed, õpilased lähevad koju juba 14:00, olenemata päevast.

Töökotta jõudes sain kohe oma oskusi näitama hakata. Esimese nädala tulemus oli värvitud auto esitiib ja värvimiseks ette valmistatud uks. Kindlasti jõuaksin rohkem, kuid võõras töökojas ei ole nii tuttav veel sellega, kus asjad on ja kuidas konkreetses kohas töö käib. Üleüldiselt oli töökojas hea tööd teha, tehnika ja materjalid on kvaliteetsed ning tööriistu jagub kõigile õpilastele. Tutvusin kohaliku õpilasega, kes mulle kohanemisel suureks abiks oli.

Osa töökojast:


Minu värskelt värvitud esitiib:


Kuigi koolis töö tegemine on huvitav, siis ootan juba ettevõttesse minemist, et näha kuidas reaalse tempoga töö käib ja et mul oleks kindlad tööülesanded ja rohkem vastutust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar