pühapäev, 16. detsember 2018

Neljas ja viies nädal Soomes 3.12 - 16.12 Venno Sellak

Kaks viimast nädalat läksid väga ruttu. Neljanda nädala alguses sain lõpuks ettevõttesse tööle minna. Õnneks asus see elamiskohale vaid umbes 20 minutilise jalutuse kaugusel ning ei pidanud enam mitme bussiga hommikuti liiklema.

Kuna mu sealne praktikajuhendaja ainult värvis ja teised töölised pahteldasid, kruntisid ja muud moodi autosid värvimiseks ette valmistasid, siis oli mul seal oodatust vähem tööd. Kuid huvitav oli siiski. Mu peamisteks tööülesanneteks oli autode värvimiseks kinni katmine, värvi segamine ja uute detailide värvimiseks matistamine. Antud töökoda kaustas Spies Heckeri värve. Segamisega sain pea iga kord hästi hakkama, doseerisin erinevaid värvitoone 0,1 grammi täpsusega. Ka teipimine oli  huvitav, kuna praktikajuhendaja andis mulle palju häid näpunäiteid, kuidas paremini ja lihtsamalt teha. Üldiselt jõudsid päevad ruttu õhtusse ja praktikajuhendajaga oli tore vestelda, kuigi ta inglise keelt väga hästi ei osanud.
Viimasel päeval ettevõttes otsustas minu heameeleks praktikajuhendaja lõunaks pitsat osta, mis maitses väga hästi ning leppisime kokku, et kui kunagi uuesti Oulusse satun, tulen kindlasti läbi.



Mul on hea meel, et mõtlemata nõustusin Soome välispraktikale minema, kuna tavaliselt suudan ma endale otsuste tegemisel vabandused välja mõelda, mille pärast see hea mõte poleks. Hea on vahel enda mugavustsoonist välja astuda ja 5-ks nädalaks välismaale minemine on selleks väga hea variant.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar