pühapäev, 16. detsember 2018

Neljas ja viies nädal Soomes välispraktikal Anti Valk

Otsustasin teha kahe nädala postituse kuna vahepeal oli Soome iseseisvuspäev ja sellele kaasnes lühike nädal

Neljandal nädalal töötasin põhiliselt masina juures mis kattis tooteid võiga enne ahju minekut
(Jõulupõimik enne võiga katmist)
Samuti oli üks väike juhtum kus pritsin all nähtud toodetele moosi, kasutades õhurõhku kasutava püstoliga. Viimase plaadiga märkasin järsku, et püstolist tuleb koguaeg moosi, isegi siis kui ma midagi ei teinud. Hetk hiljem hakkas püstol väga kiirete intervalidega moosi välja sülitama. Mu peas oli kaks mõtet kas ma suure võimalusega riskin plaadil olevate toodete rikkumisega ja hoian püstolit nende kohal või suunan püstoli plaadi alla ja riskin masina ummistamisega. Ma nõustusin toodetega riskida. 
Olukord lahenes kui üks tööline võttis püstoli miunlt (suunas selle plaadi alla masinasse) ja ma sain õhu kraanin kinni panna. 

Viimasel nädalal sain taas tegutseda kondiitri poolel

Sain natuke uurida toodete kohta neid viimistleda kuna põhjad olid valmis tehtud ja nende vahel oli moos juba pandud.

(Tort mida tegin)

(Samuti lisasime neile glasuuri ja moosi, ning sain tead, et selle toote nimi tuleb soome rahuskirjaniku naiselt, kes selle väidetavalt välja mõtles)

(Johan Ludvig Runeberg, soome rahvuskirjanik)


Ja sellega saadeti mind viimasel päeval ära. Enda kiipi ära viies pakuti mulle mõned tooted firm poest, sinna jõudes anti mulle suur kott ja öeldi, et võta mida tahad.
Väga lahe kogemus oli siin praktikal olla, olen väga rahul valikuga siia tulla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar